Thursday 10 February 2011

marah tahap gigabite!!AAARRRGGG!!!

aduhhhh!!! aku mok marah nie.. p tak mau tambah dosa pulak.. aku kalau marah mcm nak runtuh bangunan.. kalaulh aku ada superpower(imagine lbh2 pulak aku...) dah lama aku hancurkan bumi nie!!! argg!!! so... utk keluarkan kemarahan aku yg dah terlebih had nie.. aku luahkan kat cini... tadi aku punyalah ada semangat nak tgk cerita feveret aku..( cerita animelah.. pa lagi) dok..dok.. aku tgh layan cerita feveret ku yg dah lama aku tunggu (dari pagi yooo...) bila ku klik nak tgk episode lain...haaa!! ni part paling tragis sekali PC aku buat hallh pula!!! aduh mau ko campak je PC ku nie!! tapi mana boleh campak2.. mau meraung mengalahkan harimau yg kelaparan 1 juta tahun x makan ayah ku nanti... apa x nyerr.. PC nie ayah ku hadiahkan... sempena result ku bagus masa UPSR..(bagus kerr.. cukup2 makan jerr..hehehe..) ha.. ttg PC tadi tuuu... walaupun sakit sangat hati nie.. ku cereta juga kat depa... PC ku... dia...HENG!!!x nak bergerak lagi( bukan bergerak guna kaki eerrkk... pandai2lh korang imagine) aduh!! aduh!!! apalagi ku terus p shut down teruzzz... x ada mood aku nak smbg cereta feveret ku tu... hhmmm... sekian...

No comments:

Post a Comment

gambar ahli ouran high school host club yg best2!!

gambar ahli ouran high school host club yg best2!!

background