Tuesday 26 April 2011

Alabapa aiii..... malu nyer ku....


haa.. kali nia aku mau share korang something yg telah berlaku sepanjang aku hidup kat muka bumi ini selama 18 tahun nie.... heheh.. bak kata perpatah omputeh zaman2 dinousor dulu.. sharing is caring.... ok.. dah.. dah.. aku dh jadi tukang penghancur pepatah org pula yer... heheh.. haa.. ni nie.. senarai kejadian2 aneh.. aneh ker.. korang pikirlh sendiri.. malu beb.. merah menyala mengalahkan merahnyer cili kat dapur tu.. tak caya cuba korang check cam mana warna cili kalo tak tau warna cili.. hohoho



Bila tersilap tegur orang yang disangka member korang yg dh lama tak jumpa....
bila dh tertegur kat owng tue... pasti tubuhnyer akan berpaling kat kita kan.. ye lh takkan nak pusingkan kepalanyer 360 degree pula... bukan manusia tu.. then kita sedar yg dia bkan member yg kita cari.. haa.. ayat cover line ku time tu... ehh.. sory.. saya ingat kamu td rozita che wan ingatkan mau minta autograf.. heheh.. sowie yer.. hahahah...


Bila terjatuh di khalayak ramai terpijak kain sendiri yang jatuh mengalahkan karpet lantai... kat mana jatuh.. wooo... tragis sekali nie.. kat market ikan yoo.. punyer lah banyak giler org masa tue... wei..


Tersalah masuk bilik air sebab dah tak tahan sangat nak membuang... heheh.. nasib ler ada seorg pak cik yg jadi break ku time tu... heheh.. baru sedar beb... tue tandas boy... yooo.... malu ku..


Akibat memakai spek hitam yg baru beli... aku terlanggur pintu restoren berbintang very amat super mewahnyer time vacation kat sabah.. apalagi aku terus langkah sejutalh kalah pelari pecut pakai high hill lagi.. fuuu yooo... tak pernah dibuat org nie.. nasib aku bukan penduduk kat situ.. mau yer aku jadi topik terhangat di pasaran kat situ agak nyer... haiya...


Bila dengan selamber tupai nyer aku tersalah menaiki bas dan duduk di dalamnyer macam takde apa yg terjadi sehinggalh konduktor bus mnta duit tambang... bru ku sedar... semua penumpang kat dlm bas tgk ku wei... entah berapa inci n merah muka ku time tue..


Aku maki hamun mesin ATM sebab tiada duit dlm akaun. walhal bukan akaun ku.. akaun dady ku.. hehehe.. mau shopping punyer angkara ATM pun kena marah...


sekian saja cerita dari si cute nie.. hahaha.. perahsantan pula aku time nie.. malu nie wei ttg kejadian ini... apa2 pun sila beri comment baik2 cikit eik... jgn sindir2, kutuk2 aku pula....heheh.. owkay... mau msj ngan boy ku time nie... hahaha... chow...

No comments:

Post a Comment

gambar ahli ouran high school host club yg best2!!

gambar ahli ouran high school host club yg best2!!

background