Tuesday 22 March 2011

Line modem aku rosak.. salah sapa?

AAAlooopppzzz... dah lama tak update blog aku nie.. lama tue tak lah sampai seribu satu malam... hehehe... nie aaaa... topik aku mau syorkan utk diperdebatkan... debat kat sini je..bukan kat antarabangsa pula.. maunyerr aku kena buang planet bumi nie nanti... hahaha.. lawak..lawak juga.. tapi nie tgh marah nie...




glitter-graphics.com

cerita nya gini.. ehemmmm... hari sabtu yg dahulu kala nyer.. aku dengan bisanya bersemangat nak on9... sesudah aku bersedia nak on9 nie... aku klik lah google chrome tue.. takkan nak klik realplayer pula kalau nak on9 kan...then..tut..tut..tut... line aku buat hal mengalahkan perang dunia!!! tapi.. aku sabor...sabor.. tak nak buat dosa pula marah2 nie.. sampai nak karate org, bom bangunan...



aku pun p ambi telefon rumah n cuba kol TM costumer service..... aku pun dail 100.. then dengar suara merdu perempuan robot kat telefon.. dah habis rundingan antarabangsa kami.. aku pun tggu suara manusia yg sudi menadah bebelan aku... mmg perempuan manusia tu tahu aku nak complain.. dia tak angkat kol aku!! nie yg buat kemarahan aku berlipat bertrillion trilioon nie!! huh! kata service 24 hour,60 minutes,60second.. tapi huh!!! hampages betul!! nasib baik mumy ku bayar.. kalu tak.. tak hingin ku mau guna service mereka lagi...


lepaz tue.. mumy ku dgn sabornya cuba juga pompuan manusia kat situ tadi.. ha! nak juga dia jawab... aku pun dgn selamba arnabnya rampas telifon mumy ku.. ( ampunkan ku mumy.. dh terdesak nie nak tambah dosa marah2) aku pun terus melepaskan bom atom yang bersejarah pada hari tu.. nasib baik tak masuk dalam buku teks sejarah malaysia.. sengaja tak mau menyusahkan student2 hafal history nie hehehe... fuhh... lega nya... berperang dengan pompuan tue... hhehe.. apa2 pun aku mau susun sepuluh jari.. tak ada jari lebih nie.. jgn kata aku alien pula.. aku minta maaf kat pompuan tu.. sebab mengistiharkan perang dunia yg amat bersejarah hari tu.. marah aku ada insaf nyer.. sapalah kita nak membenci sesama makhluk ciptaan tuhan.. sedangkan tuhan memaafkan pengikut nyer... haaa.. sedihlah pula.. tapi tak keluar air mata.. insaf2kan lah diri kita ini selagi dunia masih ada... chaoww dulu...

No comments:

Post a Comment

gambar ahli ouran high school host club yg best2!!

gambar ahli ouran high school host club yg best2!!

background